شهر عشق

شهر عشق
* عاشقانه *
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دل نوشته و آدرس love-city07.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





* با تو قدم زدن را آنقدر دوست دارم که به جای خانه برای عشقمان جاده خواهم ساخت. *

 

* نگاهی آشنا به یاس کردم ، تو را در در برگ گل احساس کردم ، خلاصه در کلاس ناز چشمت ، دو واحد عاشقی را پاس کردم *

 

* من به خاطر تو پاییز می شوم ، زمستان می شوم ، اما بدان بی تو ، این آخرین بهاریست که برایت سخن از تابستان می زنم *

 

* اگر در خواب میدیدم غم نور جدایی را

به دل هرگز نمیدادم خیال اشنایی را  *

 

* به جنگل سوخته ی خاطراتم سوگند ، درخت یادت را باغبان خواهم بود تا ابد *

 

* روی هر شانه سری وقت وداع می گرید / سر من وقت وداع  

گوشه ی دیوار گریست *

 

* یه من به تو یه فاصله ، نه نشد ! بی من یه تو یه فاصله ، نه نشد ! بی تو یه من یه فاصله ، بازم نشد ! یه من یه تو بی فاصله ، حالا شد ! *

 

* منم تنها ترین تنهای تنها / و تو زیباترین زیبای دنیا منم یلدای بی پایان عاشق / تو بودی مرحم زخم شقایق نگاهت را پرستم ای نگارم / فدای تار مویت هرچه دارم *

 

* نبض قلبم در فراغت بیقراری میکند / در هوای دیدنت لحظه شماری میکند *

 

* فریاد من از داغ توست ...... بیهوده خاموشم مکن ...... حالا که یادت میکنم ...... دیگر
فراموشم مکن ...... همرنگ دریا کن مرا ...... یکبار معنا کن مرا
*

 

* فاصله با آرزوهای ما چه کرد؟ کاش می شد از عاشقی هم توبه کرد!.. *

 

* گاهی دلتنگ تو میشم ، تک و تنها ، گاهی کم میشم تو ادمای دنیا ، این روزا با منی اما نیستی پیشم ، سنگم اما گاهی دلتنگ تو میشم. *

 

* با تو از خاطره ها سرشارم ، با تو تا اخر شب بیدارم ، عشق من دست تو یعنی خورشید ، گرمی دست تو را کم دارم... *

 

بودنم را هیچکس باور نداشت ، هیچکس کاری به کارم نداشت
بنویسید بعد مرگم روی سنگ ، با خط نرم و زیبا و قشنگ
او که خوابیده بود در این گور سرد ، بودنش را هیچکس باور نکرد
 
*

 

* من همان قاب تهی خسته و بی تصویرم که برای تو و تصویر دلت میمیرم *

 

* اگه عشقی نباشه آدمی نیست
اگه آدم نباشه زندگی نیست
نپرس از من چه آمد بر سر عشق
جواب من به جز شرمندگی نیست
*

 

* زندگی اجبار است مرگ انتظار است عشق ۱ بار است جدایی دشوار است ولی یاد تو همیشه ماندگار است *

 

* برای شکستن من یه اخم کافیه …
نیازی به فریادت نیست
واسه اشک ریختنم سکوت تو کافیه …
نیازی به قهر نیست
برای مردنم حرف رفتنت کافیه …
 نیازی به انجامش نیست
*

 

* توی زندون قلبت اینقدر شلوغ می کنم و زندانی ها رو اذیت میکنم تا مجبور بشی منو بندازی توی انفرادی قلبت *

 

* بیمار خنده های تو ام ؛ بیـــــــــــــــــــشتر بخند خورشید آرزوی منی ؛ گرمـــــــــــــــــــــتر بتاب *

 

 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ سه شنبه 19 ارديبهشت 1398برچسب:, ] [ 16:48 ] [ * علی* ]

درباره وبلاگ

به * شهر عشق * خوش آمدید. امیدوارم لحظات خوشی داشته باشید. خوشحال میشم بعد خوندن مطالبم نظرات محترمتون رو بدونم. در ضمن مایل بودید میتونید عضو بشید
آرشیو مطالب
امکانات وب

ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 15
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 16
بازدید ماه : 189
بازدید کل : 2323
تعداد مطالب : 40
تعداد نظرات : 44
تعداد آنلاین : 1

.




استخاره آنلاین با قرآن کریم


تعبیر خواب آنلاین


فال حافظ


فال امروز


فال انبیاء

فال انبیاء


..

.



آپلود نامحدود عکس و فایل

آپلود عکس

 

/p